Menu

PREZENTACJE MULTIMEDIALNE

Nasze projekty wykonujemy od pomysłu poprzez projekt, aż po jego realizację. Strony internetowe, firmowe prezentacje multimedialne i grafika reklamowa to nasz chleb powszedni.

Dzięki wykorzystaniu multimediów możemy opowiedzieć ciekawe historie z zawartymi niej wiadomościami w interesujący sposób.

Bez wzgledu na to, czy prezentacja przeznaczona jest do wykorzystania na CD, w telewizji, w internecie, do wysyłki e-mailem, czy też w trakcie konferencji wiemy dokładnie, jak połączyć ważne informacje zawarte w prezentacji z rynkiem, na który są przeznaczone. Znamy również odpowiednie techniki, które pozwalają na efektywne budowanie aplikacji multimedialnych. Zawsze stosujemy technologie odpwiednio dostosowane do sposobu dystrybucji.

Prezentacje multimedialne należą do najlepszych narzędzi wspomagających sprzedaż oraz pełniących funkcję informacyjno-edukacyjną. Na ich wysoką efektywność wpływają:

atrakcyjna forma przekazu
interaktywność
integracja różnych form przekazu - obraz, dźwięk, animacja, film, itp.
przenośność
prostota obsługi
łatwa adaptacja na potrzeby internetu.
Prezentacje znajdują wiele zastosowań w działalności firmy.

Jako jedne z ważniejszych wymienić można cele marketingowe.

budowanie wizerunku firmy
prezentacja firmy
prezentacja produktów firmy w formie katalogu elektronicznego
wspomaganie sprzedaży.
Prezentacje multimedialne pełnią również funkcję informacyjną. W ten sposób można skierować konkretną informację do określonego odbiorcy. Informacja może zawierać:

aktualności prezentujące bieżace wydarzenia z działalności firmy
informacje prasowe
biuletyny
diagramy przepływu, itp.
informacje na temat projektów i przedsięwzięć
Nie sposób też przeceniać wartości edukacyjnych prezentacji multimedialnych. Służyć mogą one nastepującym celom:

szkolenia pracowników
nauka z zakresu obsługi sprzętu i oprogramowania
prezentowanie technologii używanych w produkcji sprzętu, itp.
testy
aplikacje e-learningowe, wspierające proces szkolenia pracowników
Proces produkcji prezentacji podzieć można na kilka etapów:

ustalenie zakresu wykonania usługi, zawartości merytorycznej prezentacji.
ustalenie struktury prezentacji,
okreslenie sposobu dystrybucji prezentacji
przygotowanie tzw. layoutu, czyli graficznego interfejsu prezentacji.
zgromadzenie kompletu materiałów niezbędnych do jej realizacji.
wykonanie prezentacji.
testy.
tłoczenie prezentacji na płytach CD lub DVD, nadruk na płytach, druk okładek lub przygotowanie prezentacji do dystrybucji w wykorzystaniem internetu.